Search found 18 matches

by cenedra
Thu Nov 09, 2006 7:20 am
Forum: Support
Topic: Something is wrong with new files...
Replies: 3
Views: 738

hm, i had wondered about that myself earlier, lol, good to know i'm not the only one..
by cenedra
Mon Sep 18, 2006 6:31 am
Forum: Anime Talk
Topic: it's kinda like.......
Replies: 2
Views: 546

serial experiments lain, maybe..? not sure, its pretty unique

and that IS really huge, i think it has to be 100x100 max or trouble...
by cenedra
Mon Sep 18, 2006 6:29 am
Forum: Anime Talk
Topic: which ones? some pointers plz
Replies: 3
Views: 687

Twelve Kingdoms Crest of the Stars Fate Stay Night Hell Girl Read or Die Scrapped Princess Shingetsutan Tsukihime ive seen these, and pretty much liked them, hellgirl was ok, but kinda random if you dont pay attention, the twelve kingdoms was good, a lot of action there... Shingetsutan Tsukihime and...
by cenedra
Wed Sep 13, 2006 7:18 am
Forum: Small Talk
Topic: Move vote bitching
Replies: 14
Views: 3224

8O
wow, i only have 320 series'... geez, i thought i had a lot, lol

dude, you are at LEAST a demigod, heh
by cenedra
Sun Sep 10, 2006 6:29 am
Forum: Small Talk
Topic: Move vote bitching
Replies: 14
Views: 3224

aah, sq, i love that, can i use that quote sometime?

<worship>
by cenedra
Tue Sep 05, 2006 4:52 am
Forum: Anime Talk
Topic: any of them worth my time??
Replies: 5
Views: 693

night head genesis is pretty good, haven't seen any of the others
by cenedra
Mon Sep 04, 2006 4:08 am
Forum: Development
Topic: New Signature Pic feature [FEEDBACK]
Replies: 69
Views: 21693

hey, man, that does look pretty nice....

but i still would like to do 'my own thing' for my sig.. :cry:
i guess something like that would be ok... did you guys already decide on dimensions and all that? i can't really remember, lol


CeNedra
by cenedra
Wed Aug 30, 2006 6:16 pm
Forum: Small Talk
Topic: Move vote bitching
Replies: 14
Views: 3224

what do you mean, nub? i think it's spelled 'newb' but thats assuming that you were referring to his 10-post status... but you have 3, so.... i guess you wouldn't have, couldn't have, possibly meant that.. dude is right, this should be locked, since it is no longer constructive to anything but peopl...
by cenedra
Mon Aug 28, 2006 11:48 pm
Forum: Small Talk
Topic: Move vote bitching
Replies: 14
Views: 3224

well, they MAY be abusing the ratings, as i'm sure some do.. but maybe they REALLY just didn't like the anime? just because it's 'mainstream popular' doesn't guarentee a unanimous 10... some of the 1's and 2's are probably just personal opinions, and isn't that the purpose of the rating scale to beg...
by cenedra
Mon Aug 28, 2006 11:43 pm
Forum: Small Talk
Topic: banner-gone-!!
Replies: 13
Views: 3468

lol, i figured i shouldn't take ALL the fun away from someone else, and if it weren't for the spelling error, what else would there be?
by cenedra
Mon Aug 28, 2006 5:46 am
Forum: Small Talk
Topic: banner-gone-!!
Replies: 13
Views: 3468

Necroip wrote:noooo I have a bad a$$ one to :( :( Ill just past it lol in every [post]

Image


:lol:

here's your banner, cleaned it up a bit for you..
Image
by cenedra
Thu Aug 24, 2006 8:23 pm
Forum: Anime Talk
Topic: i love this anime, but this freaked me out..
Replies: 8
Views: 1895

please don't be rude, there is no need. :roll: i am aware that the number there is review ratings, but the particular number + the name and contents of the show made this a freakish funny kind of coincidence, at least i was somewhat amused by it.. that's why i wondered if the REVIW RATING was arrang...
by cenedra
Thu Aug 24, 2006 1:45 am
Forum: Anime Talk
Topic: i love this anime, but this freaked me out..
Replies: 8
Views: 1895

i love this anime, but this freaked me out..

i love the jigoku shoujo anime series, but i saw this and it kinda made me a little eeky:

Image

is this a joke, or the actual rating? :twisted:
lol

CeNedra
by cenedra
Tue Aug 22, 2006 7:47 am
Forum: Small Talk
Topic: a sorta late greeting
Replies: 2
Views: 409

yeah, i made sure to! (checked the list twice to be safe) but i also just finished updating mylist with the first book of my anime cd's! whew, took 3 hours, and i still have another whole book of the same size, plus a 50-count spindle of multiple-movie cd's and dvd's, plus all my anime on dvd and vh...
by cenedra
Mon Aug 21, 2006 10:32 pm
Forum: Development
Topic: New Signature Pic feature [FEEDBACK]
Replies: 69
Views: 21693

firstly, thank you for replying..
secondly,
i understand that it would show some stats, not all, but what if some people wanted a picture ONLY? with no stats? would that be ok as well?

thanks again
cenedra